Dyrektor MBP lub Jego zastępca przyjmują skargi i wnioski w każdą środę w godz. 14.00-17.00:
- w siedzibie Dyrekcji MBP przy ul. Kossutha 11
- telefonicznie - tel. (32) 2546-098.
Wymagane wstępne umówienie się telefoniczne.
Do przyjmowania skarg i wniosków składanych w filiach bibliotecznych zobowiązani są kierownicy filii (lub pracownik zastępujący kierownika filii w czasie jego nieobecności) w dniach i godzinach otwarcia filii bibliotecznej.
Skargi i wnioski mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie lub za pomocą telefaksu, poczty elektronicznej lub ustnie do protokołu.
Skargi i wnioski nie zawierające imienia i nazwiska (nazwy) oraz adresu wnoszącego pozostawia się bez rozpoznania.
Podstawa: Zarządzenie Dyrektora Miejskiej Biblioteki Publicznej w Katowicach z dnia 19.11.2003 r. w sprawie przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków przez Miejską Bibliotekę Publiczną w Katowicach.
Informacje o dokumencie
Wytworzył(a): Szymon Szostok
Wprowadził(a): Szymon Szostok
Rejestr zmian
Aktualizacja:
Szymon Szostok - 2022-04-20
Szymon Szostok - 2015-03-06